Sunday, September 20, 2015

KAMAKURA

Gi Joe Custom Kamakura

This is one more Gi Joe Custom of Kamakura. I used a Snake Eyes to make the legs and the forearms, and a modified Kamakura's torso, head and arms.
This version is a modification of my 2nd Kamakura's custom. You can check the 1st and 2nd version below:

KAMAKURA (1st Version)

KAMAKURA (2st Version)

I also made another custom version of Kamakura based on ROC Collection (Rise of Cobra).
I repeat again: don't know why Hasbro spend their time releasing weird figures full of colors, and don't realease nice figures like this.



Este é mais um Gi Joe Custom do Kamakura. Eu usei um Snake Eyes para fazer as pernas e antebraços, e um tronco modificado, cabeça e braços do Kamakura.
Esta versão é uma modificação do meu 2º custom do Kamakura. Vocês podem ver a 1ª e a 2ª versões abaixo:

KAMAKURA (1ª Versão)

KAMAKURA (2ª Versão)

Eu também fiz uma outra versão custom do Kamakura baseado na Coleção ROC (Rise of Cobra).
Eu repito novamente: não sei porque a Hasbro gasta seu tempo lançando figuras estranhas e cheias de cores, e não lançam figuras legais como esta.

gi joe custom 1


gi joe custom 2

gi joe custom 3


gi joe custom 4



No comments:

Post a Comment

Feel free to let me know your opinion about this custom!

Sinta-se à vontade em dizer o que achou deste custom!