Thursday, December 26, 2013

PMERJ - Polícia Militar do Estado do Rio de Janeiro

Custom Gi Joe - Boneco PMERJ

This Custom Gi Joe is a trooper from Rio de Janeiro (Brazil) Military Police ( PMERJ ). He's wearing an UPP's uniform trooper. UPP in english means Police Peacemaking Unity. They're unities established in several favelas to try to stop crime and drug dealing within them.

You can see the PMERJ Logo on the stand.


Este Gi Joe Custom é um soldado da Polícia Militar do Estado do Rio de Janeiro - PMERJ, com um uniforme geralmente usado nas UPPs - Unidades de Polícia Pacificadora.

Vocês podem ver o logo da PMERJ na base do boneco.

Além deste Boneco da PM, tenho outros feitos por mim, mas do BOPE, também do RJ.








 Rio de Janeiro Flag's State detailed.


 Watch detailed.


 One of the standard rifles used by PMERJ is the Belgium FN FAL 7,62. But other rifles and also carabines are used too.




5 comments:

  1. Cara seus trabalhos são show!!! Vc faz algum por encomenda???

    ReplyDelete
  2. Vlw, meu amigo Alex!!

    Adeildo, obrigado!! Faço por encomenda sim, só entrar em contato através do meu email: ajunior1418@gmail.com
    Abs!

    ReplyDelete
  3. Perfeito, parabéns pelo trabalho.

    ReplyDelete

Feel free to let me know your opinion about this custom!

Sinta-se à vontade em dizer o que achou deste custom!